بلاگ

10 منبع رایگان عکس برای فریلنسرهای حرفه ای

عکس های زیبا، خلاقانه و باکیفیت همیشه تاثیری زیادی در مخاطب میگذارند و حتما این جمله رو شنیدید که میگه یک عکس بهتر از هزاران کلمه است.

باید بگم این جمله بی شک درسته و دلایل ذهنی و روانی زیادی رو داره که قابل اثباته و فعلا خارج از بحث این مطلب هست.

 

خب، اگر فریلنسر هستید احتمالا برای موارد زیر به عکس های خلاقانه و مرتبط نیاز دارید:

 

  • سخنرانی در مورد تخصص خود (سمینار، همایش، دورهمی متخصصین و …)
  • جلسه مذاکره برای پرزنت و گرفتن سفارش
  • جلسه تحویل پروژه به مشتری
  • حضور در شبکه های اجتماعی با محتوای حرفه ای و جذاب
  • شاید هم دیدن عکس های زیبا در اوقات فراغت و لذت بردن 🙂

 

من خودم همیشه از این سایت ها برای کارهای مختلف استفاده میکنم. برای همین تصمیم گرفتم که ۱۰ سایت خوبی که در این زمینه فعالیت میکنند رو به شما معرفی کنم. همه این سایت ها رایگان هستند، فقط شاید بعضی از قسمت های آنها و یا بعضی از عکس ها به صورت غیر رایگان باشند. در هر صورت شما به راحتی میتونید از آنها استفاده کنید.

 

قدرت ارائه رو اصلا دست کم نگیرید و حتما با محتوای عالی مخاطب رو جذب کنید.

 

1. StockSnap.io

 

سایت StockSnap مجموعه بزرگی از هزاران عکس زیبا با رزولوشن بالا رو داره. یکی از مزیت های این سایت امکان سرچ خوش دست و راحتیه که داره و به شما این امکان رو میده که عکس های موردنظرتون رو پیدا کنید.

امکان مشاهده تعداد بازدید و دانلود و همچنین عکس های محبوب هم در این سایت وجود داره. پیشنهاد میکنم حتما این سایت عالی رو ببینید.

 

2. Pexels

 

سایت دانلود رایگان pexels

Pexels از جمله سایت هایی هست که عکس های با کیفیت بالا و کاملا رایگان رو در اختیار کاربران یا فریلنسرها میذاره. همه عکس ها به خوبی تگ شدن و به راحتی قابل جستجو هستند. در ضمن در این سایت، ویدیوهای رایگان هم برای استفاده به عنوان footage وجود داره.

 

3. Unsplash

 

سایت دانلود عکس رایگان unsplash

این سایت واقعا عالیه! Unsplash سایت مورد علاقه منه. میشه گفت عکس های متفاوتی رو با کیفیت فوق العاده برای دانلود به صورت رایگان در اختیار فریلنسرها قرار داده. بعضی از عکس ها هم در حدی زیبا هستند که میشه دقایقی در روز فقط برای دیدنشون صرف کرد!

 

4. Reshot

 

 

خودم به تازگی با این سایت آشنا شدم. میشه گفت عکس های خوبی داره. نکته خیلی خوبی که داره اینه که امکان دانلود مستقیم عکس وجود داره. یعنی با حرکت نشانگر ماوس روی عکسها، دکمه دانلود عکس بر روی اون ظاهر میشه و کافیه کلیک کنید و عکس به راحتی دانلود میشه و به صفحه دیگه ای هدایت نمیشید.

 

5. Pixabay

 

و اما pixabay…

باید بگم این سایت از منابع عکسیه که مورد علاقه منه و من همیشه ازش استفاده میکنم. عکس های با کیفیت، تصاویر وکتور،‌ ویدیو و هر چیزی که دلتون بخواد. حتما بهش سر بزنید.

 

6. FoodiesFeed

 

سایت دانلود عکس رایگان foodies feed

نیاز به عکس های اختصاصی با موضوع غذاهای مختلف دارید؟ پس foodiesfeed رو همیشه به خاطر بسپارید. می تونم بگم بهترین سایت در این زمینه هست و فوق العادس.

 

7. Gratisography

 

یه تفاوت بزرگی که این سایت با بقیه داره اینه که بیشتر عکس هاش خلاقانه هستند که شاید کمتر در بقیه سایت ها پیدا کنید. پس اگر دنبال عکس های خلاقانه هستید این سایت رو از دست ندهید.

 

8. Freestocks.org

 

سایت دانلود عکس رایگان freestocks

freestocks هم شامل هزاران عکس رایگانه اما به خوبیه بقیه نیست. ولی خالی از لطف هم نیست…

 

9. Picography

 

سایت دانلود عکس رایگان picography

picography هم از جمله سایت های مفید و کاربردی برای دانلود عکس هست. دسته بندی های متنوع و خوبی داره که به شما در پیدا کردن عکس مورد نظر کمک میکنه.

 

10. MMT STock

 

سایت دانلود عکس رایگان mmt

یکی از مزیت های این سایت با بقیه در قالب های آماده برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرامه. اگر میخواهید که پست ها و استوری های خلاقانه درست کنید می تونید از این قالب های آماده به صورت رایگان استفاده کنید و یا از آنها ایده بگیرید.

 

خب، اگر شما هم منابع دیگه ای رو می شناسید حتما معرفی کنید تا بقیه هم مطلع شوند و شما هم در یادگیری دیگران شریک شوید 🙂

 

 

اشتراک گذاری:
تلگرام میلاد آکادمی

دیدگاهتان را بنویسید