بلاگ

معرفی کتاب تولد یک ثروتمند

کتاب تولد یک ثروتمند

حتما این جمله رو شنیدی:

پـــــول، پــــــول میاره

یا این جمله:

پـــــول به پـــــولدار میرسه

یا شایدم این:

خدا پـــــولو به پـــــولدار میده

 

دوست من، اگه میخوای دلیلش رو بدونی حتما کتاب تولد یک ثروتمند یا wink and grow rich رو مطالعه کن. نویسنده این کتاب آقای راجر همیلتون هست.

من خودم وقتی از نزدیک آدم های موفق رو توی زندگیم میبینم، سعی میکنم صحبت نکنم و فقط گوش کنم و صحبت هاش و طرز فکرش رو معاینه کنم و یاد بگیرم. باید بگم اکثر مطالب این کتاب با معاینه هایی که من کردم، یکسان بود.

وقتی به قسمت های مختلف میرسیدم که شخصیت های توی کتاب رازهای ثروتشون رو می گفتن، بیشترین کلمه ای که میگفتم این بود: آهاااااان…

 

چون لامپ های توی ذهنم روشن میشد و با معاینه هایی که قبلا کرده بودم، جور در میومد. هر چند با بررسی گذشته خودم، دیدم که هر وقت این کارها رو کردم رشد خوبی داشتم. این کتاب باعث شد بعضی چیزها توی ذهنم طبقه بندی بشه و ارتباط خیلی خوبی بین دانسته هام، داشته هام و کاشته هام برقرار بشه.

راجر همیلتون

راجر همیلتون

 

می تونم بگم یکی از بهترین کتاب هایی بود که توی چند ساعت تمومش کردم. البته تا حدی بعضی از قسمت های کتاب، مفهومش با کتاب ثروتمندترین مرد بابل یکسان بود اما کتاب تولد یک ثروتمند خیلی شفاف تر توضیح داده بود.

 

قسمتی از کتاب تولد یک ثروتمند:

«من خیلی زود فهمیدم که هر قطره‌‌ای که مصرف بشه هیچ‌وقت بر نمی‌گرده، اما هر قطره‌ای که سرمایه‌گذاری بشه و دوباره سرمایه‌گذاری بشه سود دائم به من بر می‌گردونه. من لوله‌کش خوبی شده بودم پس تصمیم گرفتم که هر سال بخش بیشتری از درآمدم رو سرمایه‌گذاری کنم. روی کسب‌وکارهام سرمایه‌گذاری کردم. روی کارمندام سرمایه‌گذاری کردم. حتی روی خودم هم سرمایه‌گذاری کردم. من با ده درصد از درآمدم شروع کردم، و بعد از سه سال این تبدیل شد به ۴۰ درصد از درآمدم. و بعد از ۶ سال به ۶۰ درصد رسید.»

 

کتاب تولد یک ثروتمند

حتما و حتما تجربه خودت رو از مطالعه این کتاب برای من و بقیه دوستان هم بنویس و در یادگیری دوستانت سهم داشته باش و لینک این مطلب رو حتما واسشون ارسال کن…

 

در ضمن، این کتاب رو میتونی از لینک زیر خریداری کنی:

خرید کتاب تولد یک ثروتمند

 

 

اشتراک گذاری:
تلگرام میلاد آکادمی

11 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام
    کتاب wink and grow rich برای اولین بار در بهار سال ۱۳۸۳ تحت عنوان هنر ثروتنمد شدن توسط جناب آقای علی مباهات ترجمه و توسط انتشارات مادر چاپ شد
    همه دوستن من میدانند که من از این کتاب بعنوان کتاب مقدس نام میبرم
    تا این لحظه ۲۶ مرتبه این کتاب را بصودت هدفمند و عمقی مطالعه نموده ام و هر بار یادداشتها و برداشتهای خودم را در حاشیه صفحات کتاب نگاشته ام به نحویکه به جرات میتوان بگویم اندازه نصف کل کتاب مطلب٫ برداشت و تجربیاتخودم را در کتاب نگاشته ام و هنوز هم هر ازگاهی برای تطابق برنامه پیشرفتم با آموزه های کتاب مجددا آنرا مطالعه میکنم
    سالهاست بدنبال این کتاب هستم که آنرا خریداریکرده و به عزیزترین دوستانم هدیه دهم ولی متاسفانه آنرا نیافته ام
    برای تبادل نظر در خصوص این کتاب خوشحال میشوم که در خدمت علاقمندان مطالعه باشم

    • سلام جاوید جان، خیلی خیلی ممنونم از نظر ارزشمند شما. اگه مایل باشید، ما میتونیم نظرات شما رو در مورد این کتاب به مطلب اضافه کنیم. از طریق تیکت یا همینجا، نظرات خودت رو ارسال کن تا با اسم شما منتشر کنیم.

      • سلام جناب صالحی عزیز
        بابت تاخیر درپاسخگویی عذر خواهی میکنم
        خوشحال میشوم اگر لطف فرموده و موجبات به اشتراک گذاشتن تجربیات من و سایر بازدید کنندگان از این وبسایت را فراهم سازید
        بعنوان کسی که شکستهای ( تجارب صعود و سقوطها) زیادی را داشته ام و همچنان امیدوار به روزهای درخشان به پیش می روم، خوشحال میشوم که درخدمت شما و بازدیدکنندگان وبسایت شما باشم

        شاد، پیروز و سربلند باشید

      • خواهش میکنم جاوید جان…
        بله حتما. تجربیات خودتون رو ارسال کنید، توی همین مطلب با اسم شما منتشر میکنیم.

  • سلام و عرض ادب
    کتاب به جعبه دست بزن بسیار عالیست.استادخیلی ممنون که با معرفی این کتاب و خلاصه نکات طلایی،افراد را تشویق می کنید که به جعبه هایی که دارند دست بزنند،نترسندوپیش‌بینی منفی نکنندو شروع به اقدام و عمل کردن و اجرا کردن ایده ها شون کنند و ببینند چه موسیقی و صدایی از هر جعبه میشوند! در این کتاب گفته شده که کاری که شروع میکنید تا پایان ادامه بدیدو ریسک هارا بپذیرید که در صورت عمل به این گفته ها، نتیجه هر چی باشه تجربه ی ارزشمندی ست.سپاس فراوان برای وقتی که گذاشتید و خلاصه ها را تهیه کردید.

  • درود براستاد صالحی.سپاس از حسن انتخابتون.معرفی وخلاصه گویی کتابهایی که بادقت وبا هدف رونق کسب و کارها انجام میشه کار بسیار ارزشمندی ست. با گوش دادن به خلاصه کتاب تولد یک ثروتمند که دراون نکات طلایی توسط استاد صالحی بزرگوار مطرح میشه میتونید تولد تازه ای داشته باشید اون هم به صورت یک شخص ثروتمند. تولد دوباره تو ن با گوش دادن خلاصه ها و خوندن این کتاب مبارک.

    • خیلی خیلی از شما ممنونم خانم مرادی…خیلی خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفته.

  • سلام و عرض ادب
    هر چند خیلی مختصر بود ولی عالی بود
    موفق باشید

    • خواهش میکنم. خوشحالم که مفید بوده. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید