بلاگ

چگونه با کامپیوتر لایو اینستاگرام برگزار کنیم؟

همونطور که میدونید هر روزه بر تعداد اپ ها و سایت هایی که امکان پخش زنده یا لایو برای کاربردهای مختلف مانند آموزش، سمینارها و … رو دارن افزوده میشه. در حال حاضر در ایران هم سایت هایی مثل آپارات و ایسمینار امکانات خوبی رو در این زمینه ارائه میکنند.

اینستاگرام هم که جز اپ های پرطرفدار در ایران هست و طیق آمار مارکت اندرویدی کافه بازار، بیش از ۲۳ میلیون نصب فعال داره و این فوق العادس…

خب، اگر شما از لایو اینستاگرام زیاد و به مدت طولانی استفاده میکنید، پیشنهاد میکنم از روش زیر برای برگزاری لایو با کامپیوتر به صورت رایگان استفاده کنید.

 

معرفی سایت loola.tv

سایت loola این امکان رو برای شما فراهم میکنه که برای پلت فرم های مختلف مانند اینستاگرام، TikTok ،twich، توییتر و یوتیوب، با استفاده از کامپیوتر به مدت ۳۰ دقیقه در روز به صورت رایگان لایو برگزار کنید.

اگر به مدت زمان بیش از ۳۰ دقیقه در روز نیاز دارید باید از پلن های پولی استفاده کنید.

 

مراحل پخش لایو با استفاده از سایت loola.tv

 

۱- اول از همه باید ثبت نام کنید. وارد سایت شده و بر روی دکمه نارنجی رنگ کلیک کنید. امکان ثبت نام با استفاده از اکانت جیمیل برای شما فراهم شده. پس به راحتی ثبت نام کنید و وارد سایت شوید.

 

۲- در این مرحله مرورگر جهت استفاده از دوربین و میکروفون سیستم، از شما اجازه دسترسی میخواد. روی دکمه Allow کلیک کنید و سپس مراحل راهنمایی استفاده از امکانات سایت رو طی کنید.

 

۳- حالا باید روی آیکون اینستاگرام در سمت چپ بالا کلیک کنید. برای اینکه بتونید از امکان پخش لایو استفاده کنید، سایت loola باید افزونه ای رو روی مرورگر شما نصب کنه. افزونه رو نصب کرده و مجددا روی آیکون اینستاگرام کلیک کنید. حالا باید نام کاربری و رمز اکانت اینستاگرامتون رو وارد کنید.

 

۴- بعد از ورود موفقیت آمیز میتونید با کلیک روی دکمه Go Live در سمت راست بالای صفحه، لایو رو شروع کنید.

استفاده از کامپیوتر برای لایو اینستاگرام

 

همونطور که دیدید خیلی ساده میشه با امکانی که این سایت فراهم کرده لایو برگزار کرد.

 

شما هم اگر روش دیگه ای رو میشناسید،‌ حتما معرفی کنید و در یادگیری بقیه شریک باشید 🙂

اشتراک گذاری:
تلگرام میلاد آکادمی

دیدگاهتان را بنویسید