بلاگ

کسب و کار اینترنتی + 168 ایده پردرآمد

اینترنت تحول بزرگی در دنیای کسب و کارها بوجود آورد و با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی، بسیاری از کسب و کارهای سنتی شروع به فعالیت در حوزه آنلاین و اینترنتی نمودند.

اگه به فکر راه اندازی کسب و کار جدید یا شروع فعالیت خود در حوزه آنلاین هستی، این مطلب رو از دست نده! ایده هایی رو معرفی کردم که حتما به دردت میخوره.

 

[promotion id=”40579″ ]

 

۱. سایتی برای خرید و ارسال هدیه

خیلی از عزیزانمون ساکن شهرهای دیگه هستن و یا به دلیل کمبود وقت، نمیتونیم به صورت حضوری بهشون کادو بدیم، اما یه سایت ارسال هدیه میتونه این مشکل رو حل کنه. کافیه با چند تا از فروشگاه های کادویی همکاری کنین، محصولات شون رو به نمایش بذارین و از راه فروش و ارسال این محصولات کسب درآمد کنین.

 

۲. فروشگاه کتاب صوتی

خیلی ها ترجیح میدن به جای کتاب معمولی از کتاب صورت استفاده کنن. با صاحبان کتاب های صوتی توافق کنین و کتاب هاشون رو در فروشگاه تون بفروشین. حتی میتونین سفارش تبدیل کتاب معمولی به کتاب صوتی بگیرین و یه درآمد جانبی بوجود بیارین.

 

۳. سفارش، خرید و ارسال کارت تبریک

با روی کار آمدن دنیای مجازی، کمتر کسی برای تبریک مناسبت های مختلف کارت پستال میفرسته، اما قبول کنین که دریافت کارت از عزیزان یه حس و حال دیگه ای داره. شما میتونین به مشتری ها خدمات ساخت کارت تبریک بدین. باید یه بانک خیلی کامل از عکس های پس زمینه، جملات و متن های زیبا و … داشته باشین تا کاربران خیلی سریع بتونن کارت رو مطابق با سلیقه و نیازشون بسازن.
یادتون باشه که همه مناسبت های مهم رو به مشتریان تون یادآوری کنین و بهشون کارت پیشنهاد بدین.

 

۴. رستوران آنلاین

ترافیک، کمبود وقت، آلودگی هوا و … باعث میشن ترجیح بدیم تو خونه بشینیم و غذامون رو به صورت آنلاین سفارش بدیم. شما هم میتونین یه سایت یا اپلیکیشن برای سفارش مستقیم از رستوران های شهرتون درست کنین. رمز موفقیت تو این کار بازاریابی خوب و ارائه خدمات باکیفیت و منحصر به فرده.

 

۵. سایتی برای نمایش تخفیف فروشگاه های اینترنتی

تخفیف همیشه و همه جا مورد استقبال قرار میگیره و اگه بتونین تخفیف های فروشگاه های اینترنتی رو به نمایش بذارین، کاربران زیادی جذب سایت شما میشن. بعد از اون میتونین برخی خدمات رو به صورت پولی بهشون ارائه بدین و پول دربیارین.

 

۶. سایتی برای اجاره ماشین لوکس عروسی

جشن عروسی یکی از بیادموندنی ترین اتفاقات زندگی هر کسیه. همه دوست دارن این جشن رو به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار کنن. شما میتونین یه بستر ارتباطی بین صاحبان خودروهای لوکس و دامادهای عزیز ایجاد کنین. خودروهای لوکس رو به همراه هزینه اجاره روزانه و اطلاعات تماس صاحب خودرو نمایش بدین و امکانات کاربردی دیگه مانند جستجو و فیلتر کردن نتایج رو هم به سایت اضافه کنین. چون دامادها تو روزهای آخر مونده به جشن وقت سر خاروندن ندارن و میخوان خیلی سریع خودروی موردعلاقه شون رو پیدا کنن.

 

۷. سایت معرفی پزشک و رزرو نوبت به صورت آنلاین

در واقع یه سامانه جستجوی پزشک رو باید راه اندازی کنین که امکان رزرو نوبت، مشاهده نظرات بیماران، امکان تعریف تخفیف و … رو هم داشته باشه.

 

۸. سایتی برای سفارش برش لیزری

حتما ساعت ها، لوازم تزئینی و دکوری رو که با برش لیزری ساخته شدن دیدین! این کار طرفداران زیادی داره و اگه دستگاه سی ان سی دارین و تو این حوزه فعالیت میکنین، میتونین به صورت آنلاین هم سفارش بگیرین و حسابی کسب درآمد کنین.
حتی میتونین نمونه کارهای قبلی تون رو هم به عنوان محصول، تو فروشگاه سایت تون بفروشین. امکان ارسال محصولات به تمامی شهرها هم وجود داره و به این ترتیب میتونین به هم وطنان کل کشورمون سرویس دهی کنین.

 

۹. سامانه معرفی و ثبت نام رویدادها، سمینارها، همایش ها و کارگاه های آموزشی

افراد برگزارکننده رویدادها و همایش ها به یه فضای مجازی برای تبلیغات، فروش بلیط و … نیاز دارن و اگه دانش برنامه نویسی لازم رو دارین، راه اندازی یک سایت برای معرفی و ثبت نام رویدادها میتونه ایده خیلی خوبی باشه.

 

۱۰. سایت خرید و فروش حیوانات خانگی

خیلی ها عاشق نگهداری از حیوانات خانگی هستن، از طرفی بعضی از افراد هم ممکنه به دلیل مشغله های زیادی که دارن، بخوان حیواناتشون رو بفروشن، پس زودتر دست به کار بشین و این دو گروه رو با هم آشنا کنین!
میتونین یه سری اطلاعات کاربردی درباره نحوه نگهداری از حیوانات خانگی هم تو سایت بذارین و در قسمت فروشگاه هم غذا و سایر مایحتاج حیوانات رو بفروشین.

 

۱۱. سایتی برای سفارش چاپ روی تیشرت و ماگ

اگه بازاریابی رو خوب بلد باشین، خیلی از شرکت ها و اشخاص به شما سفارش چاپ روی تیشرت، ماگ و سایر اقلام رو میدن.
کافیه یکم سلیقه به خرج بدین و ارائه خوب و تاثیرگذاری از نمونه کارهاتون داشته باشین.

 

۱۲. سایت سفارش پرده

پرده یکی از مهم ترین ملزومات خانه است و تجربه خرید اینترنتی پرده میتونه خیلی لذت بخش باشه. چون هم میتونین انتخاب هاتون رو سر حوصله با هم مقایسه کنین و هم در وقت تون صرفه جویی میشه. بعد از انتخاب مدل و رنگ هم، دوخت اونو به خیاط های زبردست میسپارین. چی بهتر از این؟

 

۱۳. سایت یا اپلیکیشن جستجوی پرستار برای بچه ها و سالمندان

نگهداری از نوزادان و کودکان یکی از دغدغه های مادران شاغله و اگه بتونین یه راه ارتباطی برای تعامل پرستاران کودک و مادران ایجاد کنین، خدمت بزرگی به هر دو گروه کردین! افرادی که به دنبال پرستار برای نگهداری از سالمندان میگردن هم میتونن از سرویس شما استفاده کنن.

 

۱۴. انجام خدمات وبلاگ نویسی

تولید محتوای تخصصی برای سایر وبسایت ها یکی از روش های کسب درآمد از هنر وبلاگ نویسیه و حتی میتونین وبلاگ شخصی خودتون رو راه بندازین و از راه تبلیغات درآمدزایی کنین.

 

۱۵. فروشگاه آنلاین آکواریوم و تزئینات داخلی آن

شما میتونین به صورت آنلاین آکواریوم و ماهی بفروشین و حتی خدمات پس از فروش اونارو هم ارائه بدین. چیزی که تو این کسب و کار آنلاین خیلی اهمیت داره، نمایش نمونه کارهای انجام شده است، به این ترتیب کاربران بیشتر جذب میشن که از شما خرید کنن.

 

۱۶. فروشگاه آنلاین سوغات و صنایع دستی

هر شهر سوغاتی ها و صنایع دستی منحصر به فرد خودش رو داره و اگه بتونین یه سایت راه بندازین و در شهرهای مختلف سرویس دهی کنین، کارتون حسابی میگیره و حتی میتونین ارسال به خارج از کشور هم داشته باشین.

 

۱۷. سایت یا اپلیکیشن خرید و فروش کتاب دسته دوم

با افزایش قیمت کتاب، خیلی ها ترجیح میدن کتاب های دست دوم با قیمت های کمتر رو خریداری کنن! پس میتونین یه سیستم خرید و فروش کتاب دست دوم راه بندازین. روی قسمت جستجو خوب کار کنین تا کاربران تون سریع و راحت بتونن کتاب های موردنظرشون رو پیدا کنن. اگه کتابی با عنوان واردشده پیدا نشد، کاربر رو به سایت های خرید کتاب ارجاع بدین. به این ترتیب یه فرصت همکاری با چنین سایت هایی هم پیش میاد و میتونین در ازای تبلیغ اونا، ازشون یه سری خدمات دریافت کنین.

 

۱۸. سفارش آنلاین برای ساخت اینفوگرافیک

ساخت اینفوگرافیک کار هر کسی نیست و برای طراحی اینفوگرافیک های جذاب و اثربخش باید دانش طراحی، بازاریابی و کپی رایتینگ داشته باشین. اگه چنین توانایی رو تو خودتون میبینین، دست به کار بشین، نمونه کارهاتون رو به نمایش بذارین و سفارش آنلاین بگیرین.

 

۱۹. سرویس آنلاین کترینگ برای برگزاری مراسم

اگه تو حوزه کترینگ فعالیت میکنین، میتونین به صورت اینترنتی هم سفارش بگیرین و برگزاری انواع مراسم از تولد و مهمانی های خصوصی و جشن ها رو به عهده بگیرین. منوی شما باید کامل باشه و مشتری بتونه هر کدوم از غذاها، دسرها و … به راحتی سفارش بده و پرداخت رو هم به صورت اینترنتی یا نقدی انجام بده. تو مناسبت های مختلف تخفیف های ویژه ای به مشتریان تون بدین و اونارو ترغیب کنین که همیشه از سرویس شما استفاده کنن.

 

۲۰. سفارش آنلاین انجام تحقیقات بازار برای کسب و کارهای مختلف

تحقیقات بازار لازمه شروع هر کسب و کاره و اگه تخصص این کار رو دارین، از صاحبان کسب و کار سفارش بگیرین و صفر تا صد تحقیقات بازار رو براشون انجام بدین.
نمایش کسب و کارهایی که با شما همکاری کرده و موفق شدن، بهترین راه برای جلب اعتماد مشتری هاست.

 

۲۱. سبزی و میوه فروشی آنلاین

میوه و سبزی جز مایحتاج روزانه هر منزلی است و شما میتونین تامین کننده این نیاز مشتریان باشین. کافیه یه سایت فروشگاهی درست کنین و محصولات تون رو به نمایش بذارین. عمو سبزی که با تازگی در شهر اصفهان فعالیتش رو شروع کرده، در صدد برطرف کردن همین نیازه. رو بسته بندی و نحوه ارسال محصولات خوب کار کنین و یه وجه تمایز تا یه وجه تمایزی با سبزی فروشی های سنتی داشته باشین و کاربران ترجیح بدن از شما خرید کنن.

 

۲۲. فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی

فروش محصولاتی که مخاطبینشون خانم های عزیز هستن، به مراتب آسونتره! لوازم آرایشی هم جزو محصولاتیه که در هر شرایطی طرفدار داره.
میتونین یه فروشگاه اینترنتی راه بندازین و با بازاریاب ها و فروشندگان عمده لوازم آرایشی بهداشتی باکیفیت همکاری کنین و محصولاتشون رو به صورت آنلاین بفروشین.
بعضی وقت ها تو شبکه های اجتماعی مسابقه برگزار کنین و با ارائه تخفیف های دوره ای، مشتریان رو ترغیب به خرید بیشتر بکنین.

 

۲۳. امانت فروشی آنلاین

اپلیکیشن ها و سایت های زیادی برای خرید و فروش کالاهای دست دوم در دسترسند. اما اگه تخصص شما امانت فروشی و خرید و فروش کالاهای دسته دومه، از اینترنت برای جذب مشتری و فروش بیشتر استفاده کنین یا اینکه یه بستر ارتباطی برای خرید و فروش کالاهای دست دوم ایجاد کنین و در ازای برخی از خدمات، از مشتریان پول دریافت کنین.

 

۲۴. پشتیبان آنلاین مشکلات نرم افزاری

خیلی از کاربران در استفاده از کامپیوتر و موبایل با مشکلاتی مواجه میشن و اگه شما بتونین این مشکلات نرم افزاری رو حل کنین، حاضرن پول خوبی رو به شما بدن.

 

۲۵. مشاوره آنلاین در زمینه درسی و انتخاب رشته

خیلی از دانش آموزان از همون دبیرستان رشته اشتباهی رو انتخاب میکنن و موقع کنکور و انتخاب رشته دانشگاه با مشکلات زیادی مواجه میشن. اگه دفتر مشاوره دارین و تو زمینه درسی و انتخاب رشته به دانش آموزان و دانشجویان مشاوره میدین، حوزه فعالیت تون رو گسترش داده و مشاوره آنلاین بدین.
حتی میتونین پکیج های آموزشی مرتبط به انتخاب رشته، کاهش استرس کنکور، تست زنی و … رو هم بفروشین.

 

۲۶. فعالیت به عنوان مدرس سایت های آموزشی

خیلی از سایت های آموزش به مدرسان باتجربه نیاز دارن و اگه نمیخواین یه سایت آموزشی شخصی داشته باشین، از راه همکاری با این سایت ها میتونین در حوزه آنلاین فعالیت کنین.

 

۲۷. سایت یا اپلیکیشن خرید و فروش گوشی دست دوم

گوشی اونقدر گرون شده که خیلی ها به خرید گوشی دست دوم هم قانع میشن. بعضی ها هم از گوشی شون خسته شدن و میخوان ارتقاش بدن! پس میتونین یه سایت خرید و فروش گوشی دست دوم راه بندازین. فرق این سایت با دیوار و شیپور در تخصصی بودنشه و میتونین امکاناتی بهش اضافه کنین که اونو متمایز کنه.
برای مثال به کاربران امکان تعریف محصول با ویژگی های دلخواه رو بدین و هر وقت این محصول موجود شد، با ارسال نوتیفیکیشن اونارو باخبر کنین.
با تولید محتوای مرتبط در سایت، اعتماد کاربران رو جلب کنین تا از سایت شما به عنوان انتخاب اول خرید گوشی دست دوم استفاده کنن.

 

۲۸. گل فروشی آنلاین

گل یکی از هدایای پرطرفداره که میتونیم به مناسبت های مختلف به عزیزانمون بدیم. یه سایت گل فروشی آنلاین مثل https://vipshop.flowers میتونه ایده خوبی برای کسب و کار آنلاین شما باشه. نمونه های دیگه ای از گل فروشی آنلاین هم وجود دارن، اما شما باید امکان شخصی سازی جدیدتر و بیشتری رو در اختیار کاربرانتون قرار بدین. به مناسبت های مختلف تخفیف ویژه تعریف کنین و حوزه کاری تون رو به کل ایران گسترش بدین.

 

۲۹. آژانس گردشگری آنلاین

اگه تورهای گردشگری درون شهری برگزار میکنین، فضای آنلاین مکان خوبی برای جذب مشتریان بیشتره. حتی میتونین با سایر آژانس ها همکاری کرده و به صورت مشارکتی کار کنین.

 

۳۰. سفارش آنلاین چاپ تقویم و سررسید با لوگوی شرکت

اگه تو حوزه چاپ تقویم و سررسید فعالیت میکنین، میتونین از شرکت ها و سازمان ها هم سفارش بگیرین و روی تقویم و سررسید لوگوشون رو چاپ کنین. تو سایتتون انواع قالب ها و مدل ها رو قرار بدین تا مشتری ها با چند تا کلیک ساده بتونن سفارش شون رو ثبت کنن.
برای جذب مشتری، یه نمونه رایگان با لوگوی شرکت شون رو ارسال کنین تا کیفیت کارتون رو ببینن و هرچه سریع تر اقدام به سفارش کنن.

 

۳۱. سرویس آنلاین ماساژ در منزل

بهره مندی از بعضی خدمات در منزل خیلی لذت بخشه. مثلا ماساژ! پس میتونین یه سایت برای رزرو نوبت درست کنین و از این طریق به مشتری ها خدمت رسانی کنین.

 

۳۲. سفارش آنلاین کپی رایتینگ

خیلی از سایت ها مشکل کپی رایتینگ دارن و محتوای سایتشون چندان جذاب و ترغیب کننده نیست. پس اگه متخصص کپی رایتینگ هستین، به این افراد، سازمان ها و شرکت ها کمک کنین تا متن هاشون رو بهتر کنن. بازاریابی برای شما که کپی رایتینگ بلدین، باید کار خیلی ساده ای باشه! پس هر دانش و تخصصی در این زمینه دارین به کار بگیرین و برای مشتریان تون هم متن های ترغیب کننده بنویسین.

 

۳۳. سفارش آنلاین طراحی و چاپ کاور برای محصولات آموزشی

ساخت محصولات آموزشی به تخصص های مختلف نیاز داره که یکی از اونا طراحی و چاپ کاور محصولاته. اگه استعدادتون تو این زمینه خوبه، میتونین از تولیدکنندگان محصولات سفارش بگیرین و کاورهای جذابی رو براشون طراحی کنین.

 

۳۴. سایت یا اپلیکیشن خرید و فروش وبسایت

راه اندازی سایت کار چندان راحتی نیست و خیلی ها دوست دارن از همون اول یه سایت حاضر و آماده داشته باشن. شما میتونین یه سامانه خرید و فروش سایت راه اندازی کنین تا این افراد به مراد دلشون برسن.

 

۳۵. سایت آنلاین تغذیه و لاغری

برای راه اندازی چنین سایتی به همکاری یه مشاور تغذیه و یه استاد بدن سازی و تناسب اندام نیاز دارین. میتونین از راه فروش رژیم های غذایی اختصاصی و یا برنامه های ورزشی درآمد کسب کنین.

 

۳۶. سفارش آنلاین برای راه اندازی وبلاگ

خیلی ها وبلاگ نویسی بلدن، اما از نظر فنی تخصصی درباره راه اندازی وبلاگ ندارن، شما میتونین کمک حال این افراد باشین و براشون یه وبلاگ درست کنین تا بتونن مطالبشون رو با بقیه به اشترک بذارن.
چیزی که خیلی مهمه، داشتن نمونه کاره که هرچی بیشتر باشه بهتره. از مشتری بپرسین چه فاکتورهایی براش مهه، دوست داره با جستجوی چه کلماتی کلیدی تو صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیاد، چه رنگ بندی رو میپسنده و …

 

۳۷. سایت یا اپلیکیشن معرفی مدرس

کافیه رزومه و اطلاعات تماس مدرسان رو تو سایت تون قرار بدین و بابت این کار هزینه ای ازشون بگیرین.

 

۳۸. فعالیت به عنوان مشاور شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام طرفداران خیلی زیادی دارن، از طرفی خیلی از کسب و کارها نیازمند یه متخصص و مشاور برای مدیریت شبکه های اجتماعی شون هستن، پس اگه تو این زمینه تبحر دارین، مهارت هاتون رو به پول تبدیل کنین.

 

۳۹. سایت یا اپلیکیشن تخصصی خودرو + قیمت روز خودروهای مختلف + مشاوره

این سایت میتونه شامل مقالات تخصصی و قیمت به روز انواع خودروها باشه. نمایش تبلیغ در سایت یکی از راه های درآمدزایی از اونه، اما میتونین امکان خرید و فروش و درج آگهی در سایت رو هم به عنوان روشی برای کسب درآمد در اختیار کاربران تون قرار بدین.

 

۴۰. سرویس آنلاین برای بسته بندی و ارسال محصولات

شما میتونین خودتون تولیدکننده محصولات آموزشی نباشین، اما عملیات بسته بندی و ارسال شون رو انجام بدین.

 

۴۱. فعالیت به عنوان منتقد وبسایت ها و اپلیکیشن ها

نقد سازنده همیشه موجب بهبود و پیشرفت میشه. اگه متخصص رابط و تجربه کاربری، کپی رایتینگ، سئو یا … هستین، میتونین از این تخصص تون درآمد کسب کنین و با نقد وبسایت ها، کمکی به برطرف کردن مشکلاتشون کنین.
برای جذب مشتری و ترغیب اونا به سفارش، محتوای جذاب تولید کنین تا تو نتایج جستجوی گوگل شما را ببینن. با برگزاری کارگاه ها و فروش محصولات آموزشی هم میتونین یه درآمد ثانویه داشته باشین.

 

۴۲. سرویس آنلاین رزومه نویسی + فروش نمونه های آماده

خیلی از افراد تجربه و تخصص خوبی تو حوزه کاری خودشون دارن، اما اینقدر در نوشتن رزومه ضعیف عمل کردن که کمتر کسی حاضر میشه اونارو استخدام کنه. رزومه نویسی یه هنره و اگه تو این کار استعداد دارین، به بقیه هم کمک کنین تا رزومه های بهتر و تاثیرگذارتری بنویسن. شما میتونین نوشتن رزومه رو به اونا یاد بدین یا شخصا این کار رو براشون انجام بدین.

 

۴۳. سایت آموزش درآمدزایی به دانشجویان

شما میتونین در حوزه کارآفرینی به دانشجویان آموزش های لازم رو بدین یا یه سامانه برای پیدا کردن شغل پاره وقت برای دانشجویانی که هنوز سابقه کار ندارن، راه بندازین.

 

۴۴. سرویس آنلاین مشاوره در زمینه کنکور + فروش محصولات آموزشی مرتبط

شما میتونین به صورت آنلاین به دانش آموزان مشاوره کنکور بدین، به این ترتیب نیازی به مراجعه به دفتر شما ندارن و تو وقتشون (چیزی که اکثر پشت کنکوری ها کم دارن!!!) هم خیلی صرفه جویی میشه.
به غیر از مشاوره، پکیج های آموزشی مرتبط به کنکور درست کنین و اونارو به دانش آموزانی که به زودی باید در کنکور شرکت کنن بفروشین.

 

۴۵. آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین

خیلی از افراد ترجیح میدن تو خونه و در وقت های آزادشون زبان بخونن. شما میتونین یه سایت آموزش زبان راه اندازی کنین تا چنین افرادی بتونن از خدمات شما بهره مند بشن.
برای تبلیغات تون از اینستاگرام استفاده کنین و به طور روزانه محتوای باکیفیت و آموزنده ای تولید کنین تا حس اعتماد کاربران برانگیخته بشه و حاضر بشن پکیج های آموزشی شما رو خریداری کنن.

 

۴۶. سرویس آنلاین خدمات سئو و بهینه سازی سایت

سایتی که مشکل سئو داشته باشه به هیچ دردی نمیخوره! متخصص سئو و بهینه سازی سایت هستین؟ پس همین حالا به صورت آنلاین سفارش بگیرین و سایت های مشتریانتون رو بهینه سازی کنین.
از همین تخصص تون تو زمینه سئو کمک بگیرین و بازدید سایت خودتون رو بالا ببرینو اینطوری کاربران تنها با چک کردن رتبه سایت بهتون اعتماد میکنن.

 

۴۷. سفارش آنلاین خدمات تبدیل وبلاگ به پادکست

ممکنه وقته این رو نداشته باشیم که مطالب وبلاگ های موردعلاقه مون رو بخونیم، اما دوست داشته باشیم در حین رانندگی یا قبل از خواب به یه پادکست مفید گوش بدیم! اگر تو گویندگی استعداد دارین، به صاحبان وبلاگ ها کمک کنین تا مطالبشون رو به پادکست تبدیل کنن.

 

۴۸. فروشگاه آنلاین صنایع دستی شهرهای مختلف

هر شهری صنایع دستی خاص خودش رو داره و شما میتونین صنایع دستی شهر خودتون رو به شهروندان سایر شهرها بفروشین. وقتی کارتون گرفت میتونین این کسب و کار اینترنتی رو به سایر شهرها هم گسترش بدین.

 

۴۹. سفارش آنلاین ترجمه متون، ویدیوها و فایل های صوتی

خیلی از سایت های فریلنسینگ این امکان رو در اختیار مترجمین قرار دادن تا بتونن سفارش ترجمه بگیرین. شما میتونین با این سایت ها همکاری کنین یا اینکه سایت اختصاصی خودتون رو برای ترجمه مقالات، فایل های صوتی یا ویدیوها راه بندازین.

 

۵۰. تدریس به صورت آنلاین

کلاس های غیرحضوری موجب صرفه جویی چشم گیری در زمان میشن. پس اگه تو زمینه های درسی یا هنری تخصص کافی دارین، به صورت آنلاین تدریس کنین یا حتی با ساخت بسته های آموزشی، کسب درآمد کنین.

 

۵۱. فروش محتوا به سایت ها

اگه یه سایت دارین و میخواین ازش کسب درآمد کنین، میتونین بعضی از محتواها رو به صورت اشتراک ماهانه در اختیار کاربران قرار بدین. این محتواها میتونه آموزشی هم باشه.

 

۵۲. مشاوره آنلاین در حوزه بازاریابی

خیلی از کسب و کارهای اینترنتی تو بخش فروش مشکل دارن. اینجاست که یه بازاریاب خوب و همه فن حریف میتونه کمک حالشون باشه! تو بازاریابی حرفی برای گفتن دارین؟ قواعد کپی رایتینگ رو بلدین؟ از ایمیل مارکتینگ سر در میارین؟
اگه پاسخ تون مثبته، زمان شروع یه کسب و کار اینترنتی با عنوان مشاور بازاریابی فرا رسیده!

 

۵۳. فروش آنلاین محصولات دست ساز

اگه فرد هنرمندی هستین و میخواین کسب و کارتون رونق بگیره، محصولات تون رو به صورت آنلاین بفروشین و سفارش بگیرین. اول کار با فروش از طریق اینستاگرام شروع کنین و بعد یه فروشگاه حرفه ای راه بندازین.

 

۵۴. فروش آنلاین کاردستی

خیلی از ما هنرهایی داریم، اما راه پول در آوردن از اونارو بلد نیستیم. ممکنه خودتون بلد باشین کاردستی های زیبایی بسازین یا ممکنه اطرافیان تون تو این کار استعداد و توانایی داشته باشن. در هر دو حالت میتونین هنرتون رو با راه اندازی یه سایت یا پیج اینستاگرام تبدیل به پول کنین.

 

۵۵. فروش آنلاین شیرینی خانگی

هیچ چیزی مثل یه شیرینی خونگی تازه با چای یا قهوه نمیچسبه! شیرینی پز ماهری هستین؟ پس چرا به صورت آنلاین سفارش نمیگیرین؟
خوراکی یکی از دسته بندی های پرطرفدار اینستاگرامه و میتونین از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ کارتون استفاده کنین.
کیفیت عکس ها خیلی مهمه و میتونین دستور پخت بعضی از شیرینی ها رو هم به اشتراک بذارین. در حین درست کردن کیک یا شیرینی از کارتون فیلم بگیرین، اینطوری حس اعتماد کاربران بیشتر جلب میشه.

 

۵۶. فروش آنلاین غذاهای خانگی

غذای خانگی یه طمع و مزه دیگه ای داره و خیلی ها ترجیح میدن به جای سفارش از رستوران ها، با غذاهای خانگی از مهمان هاشون پذیرایی کنن. تو این کسب و کار آنلاین هنر آشپزیتون رو تبدیل به درآمد کنین.
از قسمت هایلایت اینستاگرام برای نمایش منوی غذاها استفاده کنین و روزانه تعدادی عکس از غذاهای خوشمزه تون رو به اشتراک بذارین.

 

۵۷. مشاور سفر

اگه خیلی سفر رفتین و تجربه خوبی از ایران گردی و جهان گردی دارین، از تجربیات خودتون برای مشاوره دادن به دیگران استفاده کنین.خیلی ها به تنهایی سفر میکنن و دنبال یه راهنما و همسفر میگردن تا کل شهر رو بهشون نشون بده. پس چرا اون فرد شما نباشین؟

 

۵۸. محقق آنلاین

تحقیق حوصله و وقت کافی میخواد و خیلی ها ترجیح میدن این کار رو به دست یه فرد متخصص بسپارن. اگه زبانتون خوبه و تخصص خوبی تو جستجو و تحقیق دارین، به دانشجوها و شرکت ها خدمات تحقیق آنلاین ارائه بدین.

 

۵۹. خدمات پشتیبانی وبسایت ها

خیلی از افرادی که وبسایت دارن، دانش تخصصی لازم برای برطرف کردن مشکلات فنی، سئو و … رو ندارن. اینجاست که تخصص شما در این زمینه ها میتونه براتون درآمد به همراه داشته باشه.

 

۶۰. مشاور تغذیه

شما میتونین یه سایت تخصصی برای تغذیه و رژیم غذایی راه بندازین و بابت مشاوره ها از کاربران پول دریافت کنین. فروش محتوای تخصصی به کاربران هم یکی دیگه از راه های درآمدزایی در این کسب و کار آنلاینه.

 

۶۱. سرویس آنلاین سفارش تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی تاثیرگذارترین نوع تبلیغات محسوب میشه، اما متاسفانه خیلی ها بلد نیستن ویدیو بسازن. پس شما که تخصص این کار رو دارین، به صورت آنلاین سفارش بگیرین و ویدیوهای تبلیغاتی جذابی رو برای مشتریان تون درست کنین.
حتما چند تا از نمونه کارهای قوی تون رو نمایش بدین تا مشتریان تون بدونن با چه فرد حرفه ای سر و کار دارن.

 

۶۲. سرویس آنلاین مشاوره مالی

فارغ التحصیل رشته های مدیریتی یا حسابداری هستین؟ دانش مالی بالایی دارین؟ به افراد و شرکت ها مشاوره مالی بدین تا بتونین تعادل بهتری بین هزینه و درآمدشون ایجاد کنن.
شما میتونین به صورت حضوری هم به مشتریان تون خدمت رسانی کنین یا دانش و تجربه چندین و چند ساله تون رو در قالب محتوای آموزشی در اختیار افراد تازه کار بذارین.

 

۶۳. سرویس آنلاین سفارش طرح های سه بعدی

کافیه نمونه کارهاتون رو به نمایش بذارین تا مشتری ها خودشون به سمتتون بیان و سفارش طرح های سه بعدی بدن.
طرح های سه بعدی تو خیلی از بازی های موبایل مورد استفاده قرار میگیرن و میتونین از کافه بازار برای ارتباط با سازندگان بازی کمک بگیرین و اونارو تبدیل به مشتری کنین.

 

۶۴. فروش آنلاین قالب وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که طرفداران خیلی زیادی داره. ساخت قالب برای وردپرس هم به دانش و تخصص خاصی نیاز داره و اگه این مهارت رو دارین، یه فروشگاه اینترنتی درست کنین و محصولات خودتون رو بفروشین.

 

۶۵. دراپ شیپینگ

این نوع کسب و کار اینترنتی به این صورت انجام میشه که شما به عنوان واسطه یه بستر فروش برای محصولات فراهم میکنن و تامین کنندگان کالا وظیفه دارن اون رو تحویل مشتری بدن، این وسط یه پورسانت بابت تبلیغ و فروش کالا به شما تعلق میگیره.
مزیت این نوع روش فروش اینه که نیازی به سرمایه اولیه و انبار نداره و فقط باید روی بخش بازاریابی و جذب مشتری کار کنین.

 

۶۶. فروشگاه آنلاین نمونه سوالات کنکور و دانشگاه

خیلی از دانش آموزان و دانشجویان دنبال نمونه سوال های معتبر آزمون های کنکور و دانشگاه میگردن و شما میتونین این نمونه سوالات رو بفروشین یا اونارو برای دانلود رایگان تو سایتتون بذارین و از راه های دیگه مثل تبلیغات از سایت تون کسب درآمد کنین.
البته تبلیغات وقتی جواب میده که سایت رتبه خوبی داشته باشه، رتبه خوب هم زمانی به دست میاد که محتوای خوب و باکیفیت در اختیار کاربران بذارین.

 

۶۷. سرویس ساخت لندینگ پیج برای اپلیکیشن ها و بازی های موبایل

اگه کپی رایتینگ رو خوب بلدین و میتونین محتوای جذاب و تاثیرگذار تولید کنین، از این استعدادتون برای ساخت لندینگ پیج های معرفی اپلیکیشن ها و بازی های موبایل استفاده کنین و در ازای این کار، از توسعه دهندگان هزینه دریافت کنین.

 

۶۸. کارواش آنلاین

بردن ماشین به کارواش کار زمان گیریه، اما اگه بتونین از قبل نوبت بگیرین، صرفه جویی مشهودی تو زمانتون میکنین! یه کارواش آنلاین راه حل خوبی برای این مشکله و مشتری های شما میتونن با هماهنگی قبلی به کارواش مراجعه کنن.
حتی میتونین خدمات شستشوی خودرو در منزل مشتری رو هم به خدماتتون اضافه کنین. به این ترتیب افراد پرمشغله مشتری ثابت تون میشن.

 

۶۹. سرویس سفارش تولید محتوای تخصصی

اگه تو حوزه خاصی مثل پزشکی تخصص دارین و دنبال یه شغل پاره وقت میگردین، میتونین برای سایت هایی که تو حوزه تخصص شما فعالیت میکنن، محتوا تولید کنین.
البته تخصص کافی نیست و باید کمی با اصول نگارش متن های تاثیرگذار هم آشنا باشین.

 

۷۰. فروش آنلاین ساز موسیقی

فروشنده های ساز میتونن یه وبسایت یا پیچ اینستاگرام راه بندازن و محصولات شون رو به علاقه مندان موسیقی بفروشن. خرید و فروش سازهای دست دوم هم قابلیت پرطرفداریه که میشه به این سایت اضافه کرد.

 

۷۱. صرافی آنلاین

اگه صرافی دارین و از داد و ستد ارزی سر در میارین، این خدمات رو به صورت آنلاین هم به مشتریان تون ارائه بدین. امکان خرید از سایت های خارجی هم قابلیت دیگه ای که میشه به این سایت اضافه کرد.

 

۷۲. سرویس آنلاین ساخت کتاب الکترونیکی

امروزه بیشتر افراد ترجیح میدن از کتاب های الکترونیکی استفاده کنن. به همین خاطر یه کسب و کار آنلاین برای تبدیل کتاب های چاپی به نسخه الکترونیکی میتونه شما رو از لحاظ مالی چند قدم جلو بندازه. البته برای شروع این کار باید هنر گویندگی خوبی داشته باشین.

 

۷۳. ساخت و توسعه اپلیکیشن و بازی موبایل

توسعه دهنده اپلیکیشن ها و بازی های موبایل هستین؟ پس از محصولات خود پول دربیارین… کافیه یه مدل درآمدی خوب براشون پیدا کنین تا موقع خواب هم پول به حساب تون بیاد!

 

۷۴. سرویس آنلاین برای تست اپلیکیشن، بازی و سایت

تست مهم ترین مرحله از توسعه نرم افزاره و اگه استاد پیدا کردن باگ تو اپلیکیشن ها، بازی ها و سایت ها هستین، این خدمت رو به توسعه دهنده ها و سازنده های نرم افزارها ارائه بدین.
چند نمونه از داکیومنت هایی که رو که تحویل مشتری های قبلی دادین نمایش بدین و اعتماد مشتریان جدید را بدست بیارین.

 

۷۵. چاپ سه بعدی

شما میتونین یه کسب و کار آنلاین راه اندازی کنین تا کاربران بتونن طرح موردنظرشون را برای چاپ سه بعدی برای شما بفرستن.
اگه ارسال به سایر شهرها هم براتون امکان پذیر باشه، مشتریان بیشتری به سمت تون میان و کسب و کارتون حسابی پا میگیره.

 

۷۶. سایت یا اپلیکیشن کاریابی

دنبال کار میگردین یا میخواین یه کارمند خود استخدام کنین؟ سایت کاریابی جاییه که این دو گروه میتونن با همدیگه ارتباط برقرار کنن. سود شما هم از هزینه ای که در ازای ارائه برخی خدمات خاص، دریافت میکنین.
سایت های زیادی مثل ای استخدام در حال حاضر مشغول به فعالیت هستن، اما شما باید ویژگی های منحصر به فرد و جدیدی رو به سامانه تون اضافه کنین تا یه وجه تمایز ایجاد بشه.

 

۷۷. وبلاگ آشپزی و شیرینی پزی

اگه تو حوزه آشپزی و شیرینی پزی حرفی برای گفتن دارین، یه وبلاگ تخصصی درست کنین و طرز تهیه انواع غذا و شیرینی رو با علاقه مندان به اشتراک بذارین، حتی میتونین سفارش بگیرین یا اشتراک ماهانه بفروشین.

 

۷۸. سایت برگزاری مزایده و مناقصه

شما میتونین با صاحبان کالا و ارائه دهندگان خدمات همکاری کرده و برای فروش اونها مزایده و مناقصه برگزار کنین. تبلیغات خیلی مهمه و باید کاری کنین که همه شما را بشناسن و بتونین به یه مرجع معتبر در این حوزه تبدیل بشین.

 

۷۹. مشاوره آنلاین در حوزه های مختلف

برای انجام بعضی از کارها نیاز به یه دستیار داریم که با فوت و فن اجرایی اون کار آشنا باشه. شما هم میتونین در زمینه های کاری خودتون به سایرین خدمت رسانی کنین.

 

۸۰. فروش آنلاین آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار از اقلامیه که همیشه و در هر فصلی طرفدار داره. شما میتونین آجیل و خشکبار رو با بسته بندی های زیبا و خاص به شهرهای مختلف ارسال کنین. در شهرهای مختلف نمایندگی بگیرین تا توزیع و ارسال راحت تر بشه. میتونین تو مناسبت های خاص مثل شب یلدا خدمات و تخفیف های ویژه ارائه بدین.

 

۸۱. تست تخصصی وبسایت

خیلی از وبسایت ها مشکلات فنی دارن و فقط یه تستر همه فن حریف میتونه مشکلات رو پیدا و برطرف کنه. پس اگه دانش فنی این کار رو دارین، صاحبان سایت ها رو به مشتری تبدیل کنین!

 

۸۲. فروش آنلاین ترشیجات و مربای خانگی

خانم های خانه دار میتونن ترشی ها و مرباهای خانگی شون رو از طریق اینستاگرام یا حتی یه سایت تخصصی به فروش برسونن.
چیزی که مهمه کیفیت و بسته بندی محصولاته که باید به بهترین شکل ممکن انجام بشه. به اشتراک گذاری نظرات مشتریان یکی از روش هایی که به فروش بیشتر محصولات کمک میکنه و موجب جلب اعتماد مشتریان میشه.

 

۸۳. فروش آنلاین عسل

اگه به پرورش زنبور عکس مشغولین، میتونین با راه اندازی کسب و کار آنلاین فروش عسل، فروش خودتون رو چندین برابر کنین.
مقالاتی در خصوص انواع عسل و خواص درمانی هر کدوم تو سایت تون قرار بدین. حتی میتونین یه قسمت مشاوره آنلان هم راه بندازین تا مشتری ها بتونن بهترین انتخاب رو داشته باشن.

 

۸۴. ایجاد دایرکتوری برای معرفی رستوران ها، هتل ها، بازارها و … اطراف به افراد

شما میتونین یه دایرکتوری درست کنین و تمامی رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها و … شهرتون رو به اون لیست اضافه کنین. به این ترتیب میتونین از بازاریابی و هزینه ای که در ازای ارائه بعضی از خدمات ویژه به صاحبان اصناف میدین، کسب درآمد کنین.

 

۸۵. فروش آنلاین میوه خشک و لواشک

خشک کردن میوه و درست کردن یه کار خیلی ساده و راحت برای خانم های خانه داره که میتونه به یه منبع درآمد هم تبدیل بشه.
راز موفقیت در این کسب و کار، جلب اعتماد مشتری هاست.

 

۸۶.فروش آنلاین عطر

بعضی وقت ها برای پیدا کردن یه برند خاصی از عطر باید خیلی بگردیم. اما یه فروشگاه آنلاین این مشکل رو حل میکنه و به شما کمک میکنه تا بتونین تو وقت تون صرفه جویی کرده و حتی عطر رو به عنوان هدیه برای عزیزان تون ارسال کنین.
برای همین منظور هم میتونین به مشتری ها امکان انتخاب نوع بسته بندی هدیه رو بدین.

 

۸۷. سایت یا اپلیکیشن برای معرفی متخصص در زمینه های شغلی گوناگون

افراد با تخصص های مختلف عضو سایت شما میشن و توسط قابلیت جستجوی پیشرفته، به کاربران سایت امکان میدین تا با متخصصین ارتباط برقرار کرده و کارشون رو به دست این افراد بسپرن.

 

۸۸. فروش آنلاین ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف در اکثر مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرن و اگه طرح ها و رنگ های مختلف این ظروف رو بفروشین، مشتری های خوبی پیدا میکنین. داشتن محصولات متنوع خیلی مهمه و میتونین برای خریدهای بیشتر از یه مبلغ خاص، تخفیف ویژه بدین.

 

۸۹. فروش آنلاین لوازم التحریر

دانش آموزان و دانشجویان به طور مستمر به لوازم التحریر نیاز دارن و اتفاقا همین دو گروه هم از طرفداران خرید آنلاین محسوب میشن. پس با ارائه پیشنهادهای ویژه، تعداد مشتری هاتون رو افزایش بدین و برای خریدهای عمده، یه تخفیف خوب در نظر بگیرین.

 

۹۰. فروش، نصب و راه اندازی مودم

خیلی از افراد تو نصب و راه اندازی مودم مشکل دارن و اگه بتونین به سرویس آنلاین فروش، نصب و راه اندازی مودم راه بندازین نونتون تو روغنه. حتی میتونین با شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت هم همکاری کنین و به کسب و کارتون رونق بدین.

 

۹۱. مارکت پلیس کالاهای تخصصی

با راه اندازی مارکت پلیس، میتونین با فروشگاه های مختلف همکاری کرده و کالاهای متنوعی رو بفروشین. البته رقابت در این حوزه خیلی داغه و مارکت های خیلی محبوبی مثل دیجی کالا تو این حوزه در حال فعالیت هستی. پس باید بتونین وجه تمایزی رو با رقیباتون ایجاد کنین.
برای مثال فقط میتونین فروش بعضی از کالاهای خاص رو انجام بدین یا تو یه حوزه تخصصی مثل موبایل فعالیت کنین.

 

۹۲. سرویس آنلاین مشاوره در خصوص پروپوزال نویسی

نوشتن پروپوزال دغدغه بسیاری از دانشجویان و همچنین صاحبان کسب و کارهای مختلفه. اگه تو پروپوزال نویسی به صورت تخصصی مهارت دارین، مهارت تون رو تبدیل به پول کنین.
البته توجه داشته باشین که موضوع پروپوزال ها خیلی تخصصیه و شما باید به صورت حضوری و با همکاری فرد متقاضی، اون رو بنویسین.

 

۹۳. آموزش آنلاین در حوزه انجام کارهای پاره وقت

تو حوزه مشاوره کسب و کار تخصص دارین و فعالیت میکنین؟ به افراد یاد بدین که چطوری شغل دوم داشته باشن و بتونن یه منبع درآمدی جانبی برای خودشون ایجاد کنن.

 

۹۴. فروش آنلاین انواع باکس ها و بگ های کادویی

نحوه بسته بندی هدیه اهمیت ویژه ای داره و هرچقدر ظاهر زیباتر و شکیل تری داشته باشه، بیشتر مورد پسند دریافت کننده قرار میگیره. شما میتونین با فروش باکس ها و بگ های کادویی زیبا و متنوع، فعالیت خودتون رو در حوزه کسب و کار آنلاین شروع کنین.
با فروشگاه های کادویی همکاری کنین و محصول موردنظرشون رو تامین کنین. حتی میتونین با افراد هنرمندی که استعداد ساخت جعبه و بگ رو دارن، مذاکره کرده و در ازای فروش محصولات شون، پورسانت بگیرین.

 

۹۵. سرویس آنلاین برای سفارش تعمیر وسایل برقی

خیلی از افراد وقت ندارن که وسایل برقی خرابشون رو به تعمیرگاه ببرن یا شاید فرد متخصص این کار رو نمیشناسن. اگه تو تعمیر وسایل برقی تخصص دارین، این خدمات رو در منزل به مشتریان ارائه بدین و از دنیای مجازی برای تبلیغ خودتون استفاده کنین.

 

۹۶. انجام خدمات سمینار و کارگاه های آموزشی

برگزاری سمینار و کارگاه برای افراد و شرکت های مختلف هم ایده جالبیه و شما میتونین از خدمات برگزاری تا مکان و تجهیزات رو در اختیار مشتریان تون قرار بدین.

 

۹۷. آموزش نرم افزارهای کامپیوتری به صورت آنلاین

تولید محتوای آموزشی باکیفیت یکی از روش های تضمین شده برای کسب درآمد آنلاینه و میتونین کارتون رو با آموزش نرم افزارهای پرطرفدار شروع کنین. باید محتوای آموزشی باکیفیت و کاملی رو ارائه بدین و با تولید محتواهای رایگان، کاربران رو به سمت خرید بسته های آموزشی تون هدایت کنین.

 

۹۸. فروش آنلاین کیف های چرم دوزی شده

این کسب و کار میتونه درآمد خوبی برای خانم های باسلیقه ای که چرم دوزی بلدن داشته باشه. حتی میتونین به مشتری ها امکان سفارش کیف به صورت اختصاصی رو هم بدین تا شخصا بتونن رنگ، مدل و طرح همه قسمت های کیف رو انتخاب کنن.

 

۹۹. وبسایت کمک به مادران کم تجربه

در اختیار گذاشتن تجربه همیشه باارزشه و اگه بتونین محصولات آموزشی مرتبط با نگهداری از نوزاد و ترتیب فرزند درست کنین، سایت شما طرفداران زیادی پیدا میکنه. حتی میتونین مشاوره آنلاین هم بدین و دانش خودتون رو به اشتراک بذارین.

 

۱۰۰. آموزش خیاطی به صورت آنلاین

شما میتونین هنر خیاطی تون رو به صورت آموزش های ویدیویی به بقیه هم یاد بدین. بعضی از الگوها و نکات رو به صورت رایگان در اختیار مشتری ها قرار بدین و از این راه بازاریابی کنین تا راغب به خرید محصولات آموزشی شما بشن.

 

۱۰۱. فروش آنلاین اسباب بازی

با راه اندازی یه اسباب فروشی آنلاین، میتونین هم والدین رو خوشحال کنین و همین کودکان رو. سعی کنین اسباب بازی ها تنوع زیادی داشته باشن و امکان ارسال به شهرهای دیگه رو هم امکان پذیر کنین.

 

۱۰۲. فروش آنلاین عروسک دست ساز

عروسک سازی یکی از هنرهای پول ساز محسوب میشه و میتونین به صورت آنلاین از مشتریان تون سفارش ساخت عروسک بگیرین. ساخت عروسک شبیه عکس کودک هم یکی از ایده های جذاب در این زمینه است.

 

۱۰۳. فروش آنلاین لوازم جانبی خودرو

خرید لوازم جانبی خودرو یکی از کسب و کارهای آنلاینه که کمک شایانی به صرفه جویی در زمان افراد پرمشغله میکنه. امکان جستجو بر اساس برند خودرو و فیلتر کردن نتاج بر اساس فاکتورهای مختلف مانند قیمت از جمله قابلیت های ضروری برای سایت هستن.

 

۱۰۴. فروش دامنه

یه سایت واسط برای خرید و فروش دامنه بسازین. اگه امکانات خوبی رو ارائه بدین، میتونین به یه مرجع معتبر در این حوزه تبدیل بشین.

۱۰۵. فروش آنلاین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

با فروش لوازم جانبی موبایل به صورت خرده و عمده، میتونین پول خوبی به جیب بزنین. سعی کنین تامین کننده لوازم جانبی همه برندهای معروف باشین تا مشتری های بیشتری به سمت تون بیان.

 

۱۰۶. خشک شویی و اتوشویی آنلاین

به دلیل مشغله های روزمره، خیلی از افراد ترجیح میدن از خدمات آنلاین به جای مراجعه حضوری به مراکز ارائه کنندگان این خدمات استفاده کنن. خشکشویی و اتوشویی هم یکی از کسب و کارهایی که میشه به صورت آنلاین راه اندازی کرد.

 

۱۰۷. فروش آنلاین ساعت و سفارش چاپ لوگوی شرکت روی آن

بسیاری از شرکت ها، برای تبلیغ برندشون، لوگوی شرکت شون رو روی اقلامی مثل ساعت چاپ میکنن. اگه ارائه دهنده چنین خدماتی هستین، میتونین به صورت آنلاین سفارش بگیرین.

 

۱۰۸. فروش آنلاین لوازم جشن تولد

کمی سلیقه به خرج بدین، تم های تولد مختلفی رو طراحی کنین و اونارو به صورت آنلاین بفروشین. حتی میتونین با خدمات کترینگ، قنادی ها و … هم همکاری کنین و در برگزاری جشن تولد سرویس دهی کنین.

 

۱۰۹. عکاسی از کودک در منزل

اگه صاحب آتلیه عکاسی کودک هستین، حوزه کاری تون رو افزایش بدین و با ثبت سفارش های آنلاین مشتریان و رزرو نوبت، در منزل از کودک دلبندشان عکس بگیرین. حتی میتونین محصولاتی مثل قاب های عکس زیبا و فانتزی، آلبوم های مدرن و … رو هم بفروشین.

 

۱۱۰. فروشگاه آنلاین عکس

استفاده از عکس های مناسب، تاثیرگذاری محتواهای متنی رو چندین برابر میکنه و همه افرادی که در حوزه طراحی وبسایت ها فعالیت میکنن، به منبعی برای پیدا کردن عکس های خوب و باکیفیت نیاز دارن. اگه عکاس هستین میتونین یه فروشگاه عکس راه بندازین و از این راه کسب درآمد کنین. حتی میتونین دوره های آموزش عکاسی هم برگزار کنین.

 

۱۱۱. اجاره لباس و تاج عروس

شما میتونین نمونه کارها رو نمایش بدین و به علاقه مندان امکان بدین تا به صورت آنلاین، نوبت بازدید و پرو لباس بگیرن. اینطوری لباس ها و تاج ها در معرض دید افراد بیشتری قرار میگیره و فروش تون افزایش پیدا میکنه. با آتلیه ها، آرایشگاه ها، تالارها و … هم در زمینه تبلیغات همکاری کنین.

 

۱۱۲. سایت یا اپلیکیشن برای ارتبط فریلنسرها و کارفرمایان

فریلنسینگ یا خوداشتغالی یکی از مشاغلیه که برای جذب مشتری نیاز به تبلیغ داره. فضای مجازی هم مکان خوبی برای معرفی خدمات به مشتریان هست.
نمونه کارهاتون رو به اشتراک بذارین یا از مشتری هاتون بخواین تو پیج شون شما رو تبلیغ کنن.

 

۱۱۳. اجاره تجهیزات فیلم برداری و عکس برداری به صورت آنلاین

بعضی از افراد فقط برای یه رویداد خاص و به مدت زمان محدودی نیاز به تجهیزات حرفه ای فیلم برداری و عکس برداری دارن. اگه چنین تجهیزاتی دارین، از فضای مجازی برای تبلیغ استفاده کرده و اونا رو اجاره بدین!

 

۱۱۴. تور لیدر

اگه زبانتون خوبه و همه جای شهرتون رو خوب میشناسین، میتونین به مسافران ایرانی و خارجی کمک کنین تا سفر لذت بخش تری داشته باشن. کافیه تو شبکه های مجازی توریست ها رو جذب کنین.

 

۱۱۵. سوشیال مارکتر

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای هر کسب و کاری لازمه و شما میتونین به کسب و کارهای مختلف در این زمینه مشاوره داده و عملیات بازاریابی و جذب مشتری رو براشون انجام بدین.

 

۱۱۶. فروش آنلاین قطعات و تجهیزات ساختمان سازی

یه سایت فروش قطعات و تجهیزات ساختمانی، کمک چشمگیری به فروش شما میکنه و حتی میتونین محصولات تون رو به شهرهای دیگه هم بفرستین و سودتون رو افزایش بدین.

 

۱۱۷. ساخت محصولات آموزشی و فروش به صورت آنلاین

موضوعات خیلی مختلفی برای ساخت محصول آموزشی وجود دارن و اگه تو زمینه خاصی تخصص دارین، با ساخت و فروش محصولات آموزشی، میتونین یه کسب و کار اینترنتی پردرآمد داشته باشین.

 

۱۱۸. فروش آنلاین طلا و جواهر

خیلی ها دنبال مدل های خیلی خاص از زیورآلات طلا هستن و قطعا سایتی که امکان سفارش آنلاین چنین اقلامی رو بده، خیلی مورد استقبال قرار میگیره. یادتون باشه که عکاسی از محصولات را به یه عکاس حرفه ای بسپرین.

 

۱۱۹. برگزاری مسابقه آنلاین با جایزه

برگزاری مسابقه یکی از عوامل تحریک کننده برای جذب مشتری بیشتره که در اکثر شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام هم پیاده سازی میشه. مسابقات جذاب و سرگرم کننده طراحی کرده و اون رو برای کسب و کارهای مختلف اجرا کنین.

 

۱۲۰. فروش آنلاین بدلیجات

اگه دست بند، گردنبند، انگشتر، گوشواره و … دست ساز درست میکنین، از فضای مجازی برای گرفتن سفارش کمک بگیرین. حتی میتونین محصولات سفارشی هم درست کنین، اینطوری افراد مشکل پسند هم مشتری شما میشن.

 

۱۲۱. فروش آنلاین زعفران

زعفران پرطرفدارترین سوغاتی ایرانه و شما میتونین کسب و کار آنلاین فروش زعفران رو راه بندازین و این محصول رو به شهرهای مختلف در داخل و خارج از ایران ارسال کنین. روی بسته بندی محصول و برندسازی کار کنین و با تبلیغ در فضای مجازی، فروش تون رو افزایش بدین.

 

۱۲۲. وبلاگ تخصصی خانه داری

خیلی از خانم هایی که به تازگی ازدواج کردن، تو زمینه خانه داری کم تجربه هستن و به یه دستیار کمکی نیاز دارن تا به یه کدبانوی همه فن حریف تبدیل بشن. تولید محتوای آموزشی برای این دسته از افراد، مشاوره و … حوزه های هستن که میتونین روشون کار کنین و پول دربیارین.

 

۱۲۳. فروش آنلاین عکس و فایل های موکاپ

این سایت به درد طراحان میخوره و میتونین فایل ها رو به صورت پولی یا حتی اشتراک ماهانه بفروشین. هرچه قدر آرشیوتون کامل تر باشه، مشتری هاتون هم بیشتر میشن و مسلما فروش تون هم افزایش پیدا میکنه.

 

۱۲۴. فروش آنلاین کتاب صوتی

طرفداران کتاب های صوتی خیلی زیادن و از راه فروش کتاب های صوتی به صورت آنلاین، درآمد خوبی عایدتون میشه. حتی میتونین کتاب های معمولی رو به کتاب صوتی تبدیل کرده و آرشیو کتاب هاتون رو کامل تر کنین.

 

۱۲۵. آموزش مذاکره و زبان بدن به صورت آنلاین

اگه با فنون مذاکره و بکارگیری زبان بدن آشنایی دارین، این دانش رو به صورت آنلاین به دیگران هم بفروشین و محصولات آموزشی باکیفیتی با این موضوع تولید کنین. تخفیف های ویژه و تبلیغ در شبکه های اجتماعی در جذب مشتری های بیشتر بهتون کمک میکنه.

 

۱۲۶. وبلاگ تربیت فرزند

خیلی از مادران کم تجربه به یه منبع معتبر برای یادگیری نکات ترتیب فرزند نیاز دارن و اگه مشاور این حوزه هستین، میتونین اطلاعات خودتون رو به اونا منتقل کنین. این انتقال اطلاعات میتونه در غالب محصول آموزشی، اشتراک ماهانه در سایت و یا مشاوره حضوری باشه.

 

۱۲۷. فروش آنلاین قهوه

قهوه یکی از دلچسب ترین نوشیدنی های دنیاست و انواع مختلفی داره. اگه بتونین این نوشیدنی رو به صورت آنلاین بفروشین، طرفدارانش رو خیلی خوشحال میکنین.
محصولاتی مثل فنجان های قهوه خوری، قهوه جوش و … هم فروشگاه شما رو کامل تر میکنن.

 

۱۲۸. فروش آنلاین انواع چای و دمنوش

دمنوش ها خواص درمانی متعددی دارن و یه سایت معتبر که شامل اطلاعات کامل و جامع در خصوص دمنوش ها باشه و امکان خرید اونا رو هم بده، ایده خوبی برای کسب و کار آنلاینه.

 

۱۲۹. سرویس آنلاین خرید از سایت های خارجی

خیلی ها در خرید از سایت های خارجی با مشکل مواجه میشن و شما میتونین واسطه بشین و این خرید رو براشون انجام بدین.

 

۱۳۰. فروش آنلاین گیاهان آپارتمانی

شما میتونین یه سایت برای معرفی گیاهان آپارتمانی و نحوه نگهداری از اونا راه بندازین و در بخش فروشگاه، امکان خرید این گیاهان رو در اختیار کاربران تون قرار بدین.

 

۱۳۱. ارائه خدمات مشاوره و وکالت به صورت آنلاین

با راه اندازی یه سایت وکالت، افراد رو با نکات حقوقی آشنا کنین و از این این بستر آنلاین برای جذب مشتری استفاده کنین.

 

۱۳۲. وبلاگ موسیقی و فروش آهنگ

به ندرت میتونین کسی رو پیدا کنین که به موسیقی علاقه مند نباشه. از این رو راه اندازی یه سایت تخصصی موسیقی برای خرید و فروش ساز، دانلود آهنگ، آموزش و … میتونه ایده خوبی برای یه کسب و کار آنلاین باشه.

 

۱۳۳. فروش آنلاین شکلات

شما میتونین خودتون شکلات درست کنین و اونارو در بسته بندی های خیلی شیک قرار بدین و وجه تمایز ایجاد کنین. چنین محصولی قطعا مورد استقبال کاربران دنیای مجازی و سایت شما قرار میگیره.

 

۱۳۴. فروش آنلاین تشک و ملزومات خواب

یه سایت فروش تشک و ملزومات خواب طراحی کنین و در کنار عکس های محصول، اطلاعات مفیدی در خصوص اونا و همچنین انتخاب مناسب ترین گزینه نمایش بدین تا هم فروش تون بیشتر بشه و هم مشتریان بهتون اعتماد بیشتری بکنن.

 

۱۳۵. فروش آنلاین کالاهای دکوری

کالاهای دکوری در منزل همگی مان وجود دارن و خیلی از ماها ترجیح میدیم این کالاها رو هدیه بدیم. میتونین یه سایت فروش کالاهای دکوری راه بندازین و از طریق همکاری با تولیدکنندگان مختلف خدمات خوبی رو به مشتری هاتون ارائه بدین.

 

۱۳۶. فروش آنلاین محصولات ارگانیک

یه سایت فروش محصولات ارگانیک طرفداران زیادی پیدا میکنه و مورد استقبال افرادی که به سلامتی خودشون بها میدن قرار میگیره. نکته مهم در خصوص این کسب و کار، تازه بودن محصولات و ارسال سریع اونهاست، این دو فاکتور در جلب اعتماد مشتریان به شدت تاثیرگذارن.

 

۱۳۷. مشاور آنلاین در حوزه خرید و فروش خودرو

اگه مکانیک هستین و دنبال یه شغل دوم میگردین، میتونین به افراد در زمینه خرید خودرو و مخصوصا خودروهای دست دوم مشاوره بدین. فعالیت در شبکه های اجتماعی و تبلیغ کسب و کار در اونجا کفایت میکنه و باید به صورت مرتب پست های مفیدی در خصوص این تخصص تون به اشتراک بذارین.

 

۱۳۸. فروش آنلاین کالا و اشتراک سود فروش

تو این کسب و کار اینترنتی، شما با سایر فروشندگان و تامین کنندگان کالا همکاری میکنین و کالای اونارو میفروشین و یه درصدی از درآمد رو برمیدارین.

 

۱۳۹. فروش آنلاین کاغذ دیواری، کف پوش و دیوارپوش

با نمایش محصولات خود در سایتی با امکان سفارش آنلاین، فروش تون چند برابر میشه و مشتری ها بهتر میتونن تصمیم گیری کنن که کدوم مدل موردپسندشونه. علاوه بر فروش محصول، مقالات مفید در مورد دکوراسیون داخلی، چیدمان وسایل منزل، انتخاب رنگ و … به اشتراک بذارین.

 

۱۴۰. فروش و نصب تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته به ضورت آنلاین

اگه در حوزه فروش و نصب تجهیزات ایمنی و دوربین های مداربسته فعالیت میکنین، به افراد امکان سفارش آنلاین از سایت رو هم بدین. خدمات پس از فروش اهمیت ویژه ای تو این کسب و کار داره و باید رضایت مشتری هاتون رو هم در بخش کامنت ها نمایش بدین!

 

۱۴۱. برگزارکننده نظرسنجی

نظرات و انتقادهای سازنده به پیشرفت محصولات و خدمات کمک میکنن و اگه بتونین یه سرویس نظرسنجی همراه با نمودارهای پیشرفته و امکانات جانبی بسازین، خیلی از شرکت ها، استارتاپ ها یا حتی اشخاص مشتری شما میشن و بابت استفاده از سرویس شما پول پرداخت میکنن.

 

۱۴۲. فروش آنلاین ایزوگام

به صورت آنلاین ایزوگام بفروشین و سفارش ها رو به شهرهای مختلف ایران بفرستین. در شهرهای مختلف نمایندگی بگیرین تا عملیات نصب رو انجام بدن.

 

۱۴۳. خرید و فروش خط موبایل به صورت آنلاین

خیلی ها دنبال شماره های خاص یا رند میگردن و با راه اندازی یه سایت خرید و فروش خط موبایل، میتونین به خریداران کمک کنین تا علاوه بر صرفه جویی در زمان شون، خط دلخواه شون رو خریداری کنن.

 

۱۴۴. معرفی مکان های تفریحی شهر و رویدادهای تفریحی هفته

همگی ما در طول روز یا نهایتا آخر هفته اوقات فراغت داریم و چه بهتر که از این زمان به نحو احسن استفاده کنیم. اطلاع رسانی در خصوص تورهای داخلی، فیلم های در حال اکران در سینماها، معرفی مناطق گردشگری و کافه ها و رستوران های جدید بخشی از خدماتیه که میتونین به اعضای ویژه سایت ارائه کنین.

 

۱۴۵. سایت برای انجام خدمات حسابداری

شما میتونین به افراد یا شرکت های بزرگ و کوچک انواع خدمات حسابداری رو ارائه بدین. از فروش خدمات و نرم افزارهای حسابداری گرفته تا خدمات حضوری.

 

۱۴۶. سفارش آنلاین خدمات ویراستاری برای مقالات و پایان نامه های دانشجویی

اکثر دانشجویان در ویراستاری مقالات و پایان نامه های خود به مشکل برمیخورن و اگه تو این زمینه تخصص دارین، میتونین سفارش آنلاین بگیرین.

 

۱۴۷. سایت آموزش نکات تربیت فرزند، همسرداری، افزایش درآمد و … به آقایان

تو این سایت که به کمک یه روان شناس برای تامین محتوای اون نیاز دارین، میتونین نکات همسرداری، تربیت فرزند، کسب درآمد بیشتر و … رو در غالب آموزش های کوتاه به آقایان ارائه کنین. عضویت ماهانه مدل خوبی برای درآمدزایی از چنین سایتیه.

 

۱۴۸. سرویس آنلاین سفارش ترجمه فیلم های خارجی

اگه تو زبان انگلیسی حرفه ای هستین، میتونین فیلم های خارجی رو به فارسی ترجمه کنین (به صورت زیرنویس). قطعا این خدمات مورد استقبال سایت های دانلود فیلم قرار میگیره. تبلیغات قوی کاریه که باید به صورت اصولی و دقیق انجام بدین تا سفارشات تون افزایش پیدا کنن.

 

۱۴۹. سرویس آنلاین برای انجام امور پذیرش دانشجو در خارج از کشور

اگه کاملا مسلط به زبان انگلیسی هستین و از کلیه مراحل پذیرش دانشجو در دانشگاه های خارجی مطلع هستین، این توانایی رو به یه خدمات آنلاین تبدیل کنین.

 

۱۵۰. سرویس آنلاین ساخت ویدیو برای اپلیکیشن ها

اکثر اپلیکیشن ها و بازی ها به یه ویدیوی جذاب و تاثیرگذار برای تبلیغات نیاز دارن. اگر مهارت ساخت کلیپ تبلیغاتی دارین، زودتر دست به کار بشین!

 

۱۵۱. بازاریاب آنلاین کتاب

فروش هر محصولی نیازمنده تبلیغات هدفمند و قدرتمنده و کتاب هم از این قاعده مستثنی نیست. شما میتونین با ناشران و کتاب فروشی ها همکاری کرده و از انواع متدهای بازاریابی برای افزایش فروش کتاب ها استفاده کنین.

 

۱۵۲. طراحی صفحات محصولات در سایت ها

یه محصول برای اینکه بتونه فروش خوبی داشته باشه، به ارائه قوی نیاز داره، باید قواعد کپی رایتینگ رو بلد باشین و از متدهای بازاریابی هم سر در بیارین. ارائه چنین خدماتی به مشتریان نمونه ای از یه کسب و کار اینترنتی جذاب و پردرآمده.

 

۱۵۳. پرداخت قبوض افراد سالمند

با حذف قبض های کاغذی، خیلی از سالمندان در پرداخت قبوض به مشکل برخوردن. شما میتونین به این افراد خدمات بدین و از طریق اینترنت، سرویس خودتون رو تبلیغ کنین.

 

۱۵۴. سایت یا اپلیکیشن اجاره ویلا

اگه صاحب ویلا و اقامتگاه هستین، ویلای خودتون رو به صورت آنلاین اجاره بدین. عکس از زاویه های مختلف، نمایش لیستی از امکانات و مکان های اطراف ویلا موجب جلب توجه مشتری ها میشه و با اشتراک گذاری نظرات مشتری های قبلی، میتونین مشتری های جدیدی رو جذب کنین.

 

۱۵۵. فروش محصول در فروشگاه های اینترنتی و اشتراک سود

اگر کالای دارین و میخواهید علاوه بر فروشگاه اینترنتی خود، اونو در سایت های دیگه هم به فروش برسونین، به سایت های فعال در این زمینه پیشنهاد همکاری بدین و درصدی از سود فروش رو باهاشون به اشتراک بذارین.

 

۱۵۶. فروش آنلاین سبزی خردشده

خیلی از بانوان خانه دار به دنبال راهی برای کسب درآمد در منزل هستن و فروش سبزی پاک شده و خرد شده، ایده خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار خانگیه.

 

۱۵۷. سرویس آنلاین برگزاری مراسم ازدواج

ازدواج خاطره انگیزترین مراسم در زندگی افراد محسوب میشه و شما میتونین صفر تا صد برگزاری این مراسم رو به عهده بگیرین. از سایت برای جذب مشتری و ترغیب اونا به بهره مندی از خدمات تون کمک بگیرین.

 

۱۵۸. سوپرمارکت آنلاین

به افراد در خرید مایحتاج روزانه کمک کنین. کافیه با چند تامین کننده مشارکت کنین، سفارش بگیرین و در سود فروش کالاها شریک بشین.

 

۱۵۹. فروش آنلاین قطعات یدکی لوازم برقی

ممکنه خودتون از تعمیر وسایل برقی سررشته داشته باشین، اما بعضی وقتا به قطعات جانبی نیاز دارین و یه سایت فروش قطعات یدکی کار شما رو راه میندازه.
اگه از طریق سایت فعالیت میکنین، باید قابلیت های جستجوی پیشرفته ای رو در اختیار کاربران تون قرار بدین. اما در صورت فعالیت در شبکه های اجتماعی، فردی رو مسئول پشتیبانی و پاسخ گویی سریع به سوالات مشتریان کنین.

 

۱۶۰. فروش آنلاین سیسمونی و مایحتاج نوزاد

با به دنیا اومدن نوزاد، همه اعضای خانواده درگیر میشن (البته درگیری از نوع بسیار خوشایند و لذت بخش!)، به همین دلیل ترجیح میدن مایحتاج روزانه نوزاد رو به صورت آنلاین خریداری کنن.
ارسال سریع، تنوع محصولات و برندها، کیفیت بالای محصولات و … عوامل تاثیرگذار در افزایش فروش تون به شما میرن.

 

۱۶۱. سرویس آنلاین سفارش خدمات

خیلی از افراد یا شرکت ها برای انجام بعضی از کارهای روتین به یه نیروی کمکی نیاز دارن و اگه امکان سرویس دهی به اونا رو دارین، از فضای مجازی برای تبلیغ کارتون استفاده کنین. وقتی کارتون گرفت میتونین یه سایت راه بندازین و نیرو استخدام کنین.

 

۱۶۲. آموزش نکات چاپ کتاب به نویسندگان تازه کار

چاپ کتاب مراحل متعددی داره، از ویراستاری گرفته تا چاپ و فروش. نویسنده های تازه کار به تنهایی از پس انجام همه کارها بر نمیان و تخصص لازم رو ندارن و اگه شما دستشونو بگیرین، قدردان تون خواهند بود.

 

۱۶۳. رسم نمودارهای آماری

خیلی از حسابدارها با نرم افزارهای رسم نمودار آشنایی ندارن و اگه سرویسی برای رسم این نمودارها وجود داشته باشه، خیلی استقبال میکنن.

 

۱۶۴. سایت فروش جزوه درسی

شما میتونین جزوه های معتبر و کامل دروس مختلف رو گردآوری کنین و اونارو به دانش آموزان و دانشجویان بفروشین.

 

۱۶۵. سایت موسیقی درمانی

موسیقی و مخصوصا نوع آرامش بخش اون در خیلی از شرایط میتونه برای درمان بعضی از بیماری های روحی موثر باشه. اگه یه سایت موسیقی درمانی درست کنین، میتونین از راه فروش بسته های ویژه، درآمد خوبی داشته باشین.

 

۱۶۶. سایت اجاره وسایل گران قیمت

گاهی اوقات امکان خرید بعضی وسایل رو نداریم و ممکنه تنها برای چند ساعت به اونا نیاز داشته باشیم. اینجاست که سایتی برای اجاره وسایل خاص یا گران قیمت میتونه کارمون رو راه بندازه.

 

۱۶۷. سایت دونیت

شما میتونین بستری فراهم کنین تا حامیان مالی بتونن به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا کمک مالی کنن!

 

۱۶۸. مهرسازی آنلاین

تمامی کسب و کارهایی که ثبت رسمی شدن، به مهر احتیاج دارن و شما میتونین سرویس سفارش مهر با لوگوی شرکت راه اندازی کنین و پول دربیارین!

اشتراک گذاری:
تلگرام میلاد آکادمی

10 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • ممنون از مطلب خوبتون .
    فقط یه سوال فکر نمیکنین سالمندانی که توانایی کار تو فضای مجازیو ثبت سفارش بری پرداخت قبض و داشته باشن . توانایی پرداخت قبوضشونم دارن ؟!

  • مقالاتتون عالیه واقعا که بهترین سایت کسب و کار ایرانین 👌😍 من تو اقتصاد آفرین لوازم آرایشی رو هم خونده بودم تو یه رپورتاژ نوشته بود درآمد خیلی خوبی میشه از سایت فروشگاهیش داشت

  • سلام.وقت بخیر اگه بخوام سایت کتاب صوتی بزنم میشه همون کتابهای صوتی که خریدم را داخل سایت بزارم….قانون سایت کتاب صوتی چی هست

  • واقعا استفاده کردم بسیا عالی بود.
    دمتون گرم زحمت میکشید.
    عالی عالی

دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل و شماره موبایلت رو وارد کن و این 168 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی پردرآمد رو همیشه همراه خودت داشته باش.

close-link