بلاگ

اینماد چیست + آموزش ویدیویی دریافت اینماد

مسلما هر کسب و کاری برای اینکه بتونه به صورت مداوم فعالیت کنه، باید بتونه اعتماد مخاطبش رو جلب کنه. مخصوصا در فضای آنلاین چون ارتباط رو در رو وجود نداره این قضیه خیلی مهم تر میشه.

داشتن بعضی از مجوزها، میتونه سرعت جلب اعتماد رو در هر کسب و کاری بیشتر کنه. در فضای آنلاین، یکی از این مجوزها، اینماد یا نشان اعتماد الکترونیکیه.

 

دریافت اینماد، چندین مرحله مختلف داره. برای اینکه این مراحل رو سریعتر انجام بدی، من یک آموزش ویدیویی کامل برای اینکار آماده کردم.

 

اما چه سایت هایی باید برای دریافت اینماد اقدام کنند:

  • سایت هایی که کالا می فروشند مثل دیجی کالا
  • سایت هایی که خدمتی رو می فروشند مثل اپریویو

 

فواید دریافت اینماد چیه؟

  • جلب اعتماد کابران(خیلی از کاربرها(از جمله خودم) با اینماد آشنا هستند و وقتی میخوان از سایتی که نمی شناسنش خرید کنند، اینماد رو بررسی میکنند)
  • امکان دریافت درگاه بانکی مستقیم از بانکهای مختلف(ملی، صادرات و…)
  • امکان همکاری با پست

 

آیا حتما باید اینماد رو دریافت کنیم؟

اگر بخوام خیلی کوتاه بگم، اگر دریافت کنی بهتره. اما اگر هم دریافت نکنی، میتونی کارت رو شروع کنی و مشکلی هم پیش نمیاد. برای پرداخت انلاین هم میتونی از درگاه های واسط مثل زرین پال استفاده کنی. اما بعد از مدتی اگر دیدی که توی کارت جدی هستی و واقعا میخوای زمان و هزینه بذاری برای اینماد هم اقدام کن.

بعضی از فروشگاه های آنلاین برای اینکه بتونن اینماد رو دریافت کنند باید مجوزهای دیگه ای مثل مجوز از ارشاد رو حتما داشته باشند. پس اگر دیدی که فعلا از کسب و کارت مطمئن نیستی و نمیدونی جواب میده یا نه، برای انکه زمان رو از دست ندی و درگیر مجوزها نشی فعلا بدون اینماد شروع کن.

 

آموزش ویدیویی دریافت اینماد

 

هر سوالی یا کمکی نیاز داشتی، توی قسمت نظرات بپرس. من کمکت میکنم.

اشتراک گذاری:
تلگرام میلاد آکادمی

5 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • آقای صالحی برای این آموزش جامع ممنونم.
    دو سوآل داشتم اگر پاسخ دهید لطف بزرگی است.

    در بخش «رعایت چک لیست الزامات اینماد» دو مورد برای مبهم بود.
    ۱- «درج لینک ثبت شکایت» چیست و کجای سایت باید درج شود؟
    ۲- الزام وجود «پیش‌فاکتور یا فاکتور» که «نام فروشنده و خریدار» در آن درج شده باشد. خود ووکامرس به صورت پیش‌فرض در زمان ثبت اطلاعات خریدار در سبد خرید به صورت جزئی و کلی قیمت و تعداد کالاها را نشان می‌دهد، آیا آن کافی نیست و باید افزونه‌ی فاکتور هم نصب باشد تا اینماد قبول کند؟ اگر این‌طور است افزونه‌ی خاصی می‌شناسید که ملزومات اینماد را داشته باشد؟

  • ممنونم از آموزش شما .من مراحل دریافت اینماد را انجام دادم و منتظر دریافتش هستم .متشکرم که چنین آموزش کامل و جامعی را به صورت رایگان در اختیار ما گذاشتید .

    • ممنونم از شما. خیلی خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفته.
      همیشه روی ریتم باشید.

دیدگاهتان را بنویسید